Saturday 19 September 2015

MAJLIS PENYERAHAN BANGUNAN KHAS TABIKA KEMAS KLEBANG RESTU

Klebang Restu,Klebang – Majlis penyerahan bangunan Tabika Kemas Klebang Restu yang telah di sempurnakan oleh General Asia pacific Tentera Amerika dan Jeneral Zulkifli dari Angkatan Tentera Malaysia (ATM) pada 19 September 2015 . Majlis juga dihadiri oleh Tuan Pengarah Kemas Tuan Ahmad Kamal Idris bin Hj Mohd Nawawi.


Keistimewaan bangunan ini adalah telah disiapkan dalam masa hanya 30 hari dan telah dikolaborasikan oleh dua gabungan hebat angkatan tentera iaitu antara Tentera Amerika dan juga Tentera Malaysia. Program ini diberi nama ‘Engineer Civic Action Programme’iaitu salah satu program membina bangunan khas untuk keperluan kanak-kanak tabika untuk menimba ilmu dan Program ini adalah yang ke 19/2015.

PENGARAH bergambar bersama Tentera ATM & Tentera USA

Tabika Kemas Tambun amat berbangga kerana terpilih sebagai kawasan pembinaan bangunan khas tabika bagi menampung kanak-kanak berumur 4 – 6 tahun untuk belajar dari peringkat awal lagi. Terima kasih dan tahniah diucapkan kepada Angkatan Tentera Malaysia dan Tentera Amerika diatas pembinaan bangunan tabika ini dengan jayanya.





No comments:

Post a Comment