Wednesday 18 November 2015

MAJLIS AKHIR TAHUN TABIKA ZON JELAPANG

Marybrown, Mydin Meru - Menjadi kebiasan setiap akhir tahun guru-guru mengadakan majlis Akhir Tahun Tabika bagi meraikan kanak-kanak yang telah bertungkus lumus belajar dan menimba ilmu di sekolah. Mereka diberikan hadiah atas penghargaan kepada kanak-kanak yang telah menunjukkan prestasi pelajaran yang semakin hari semakin membangakan.




Tabika Kemas Taman Meru 2C telah mengadakan majlis akhir tahun mereka di Marrybrown ipoh yang dikendalikan oleh organisasi Marrybrown dengan mengadakan acara dan permainan yang mereka telah aturkan. Selain itu, kanak-kanak diajak menari bersama CHIPMUNK maskot Marybrown. Tabika juga tidak melupakan ibubapa yang telah banyak memberi kerjasama yang baik sepanjang aktiviti uang dilaksanakan di tabika mahupun anjuran Kemas sendiri.


Oleh itu, pihak Tabika juga menyediakan hadiah kepada kanak-kanak cemerlang serta cenderhati kenang-kanangan kepada Ahli Jawatankuasa Tabika Kemas Taman Meru 2C bagi tahun 2015. Terima kasih dan tahniah warga tabika Kemas Taman Meru 2C.




No comments:

Post a Comment